torsdag 20 december 2007

åhh typiskt

Typiskt är Willes standarduttryck och jag håller med honom idag. Han har nämligen fått kräksjuka såhär innan jul. Det har blivit bad och tvätt hela dagen, det känns extra tråkigt när jag tvättade och gjorde i ordning allt inför julen nyss. soffan, mattor, kläder mm liggger på hög i tvättkorgen och väntar.

och vad är det för fel tro när jag ALDRIG ALDRIG kommer ihåg att anmäla vård av barn. Min chef blir nog tokig på mig när jag kommer med intyg som ska skrivas under varje gång! kom på anmälan 2min före tolv, hann logga in och trodde det var grett ändå står det den 21 på anmälningsdatum, grrrr

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaaaaaa, så DUMT att jag inte kom in. Är faktiskt rätt bitter fortfarande!BLÄ. Årets besvikelse ju. Och vet du vad, vi missade även taxin hem för att jag följde med dig och din pojkvän en sväng bland folket på slutet. Gah! Fick ringa efter pappsen som hämtade oss vid halv fyrasnåret, tur att brorsan har lägenhet där! Gott nytt år på er alla!! kramkram